lördag kväll..

happ då var det lördag igen, favoritdagen (förutom ons då vill säga...)
ikväll blir det såklart lite fest och så, får se vart vi hamnar, haha.

annars vet jag inte om det har hänt så mkt senaste tiden faktiskt.
förra lördagen finns tyvärr inget att skriva om, då det blev för mkt dricka inblandat i leken haha.
onsdagen var riktigt kul dock.. förfest på fartyget.. massa stök och massa folk, i like.
sen blev det ju kåren såklart, haha.. ovanligt va? fast jag inte var så pepp på det innan på dagen så kn man ändra sej fort asså. och kul var det ju såklart...

torsdagen var kanske inte lika kul..

igår åkte jag till anna carlsson och umgicks med henne.. vi lagade käk, drack lite vin, kollade idol och sjöng singstar. haha niiiiiice.

men men, nu ska jag käka lite, sen blir det fest.
ses i dimman mina vänner.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0