hejdå.

usch idag mår jag inget bra asså, hejdå hejdå hejdååå. illa..
och klockan är ju ändå snart 19..

lite uppdatering från veckan..

i ons var det ju kåren igen då va, 3e av 3 möjliga. high five.
jag och josefine förfestade här at my place och travade sedan till kåren..
där mötte jag upp malin och vi båda var väldigt bra förfriskade.. där var det sjukt kul as usual, man har lixom aldrig trist på kåren, så  är det bara. det värsta var att jag skulle jobba på tors och då ville jag mer eller mindre dö, hejdå.

men men jag jobbade och det gick bra, jag var inte den enda som hade varit där haha så det var ju bra, kanske inte var helt social asså.

igår skulle vi inte göra ngt till en början.. ta det lugnt och så bara..
men sen blev det spelkväll hemma hos oss med en hel del folk.. spelade kanske inte jätte mkt spel men haha.. efter det drog vi in till stan och till moon, där det typ inte var en kotte när vi kom men sedan blev det en hel del faktiskt. det var roligt folk där med faktiskt.. det e ju solheim cup i stan nu så sjukt mkt s¨ånt folk haha.
efter det blev det hemgång och schlafen.
idag har jag mått sjukt dåligt hela dagen och gör det fortfarande så min utgång ikväll är faktiskt i fara HÖR OCH HÄPNA haha. vill sjukt gärna asså men jag vet inte om jag pallar helt enkelt. lina tjatar på mej, men jag får se..

imån blir det åka av, då e det hbk-aik oh jag har varit pepp på detta hur länge som helst. klart att vi vinner lixom?

men men. utgång eller inte utgång? måste fixa detta nu asså.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0