den senaste tiden..

har ju inte uppdaterat på ett tag så tyckte att det var time for it nu!

Förra veckan på ons blev det först en fika med josefine, aleks och lara och därefter blev det såklart kåren då. Jag malin och josefine, förfestade här hemma hos mej. Trevligt trevligt (favorit i repris kommer antagligen imån)?!
Någongång efter halv 11 begav vi oss til kåren, där det som tur väl var inte var lång kö, men däremot sjukt mkt folk, i like. Vi träffade på en hel del folk, jag ringde malin från person man kanske inte ksulle men kul var det när hopn såg vem det var fr¨n, hahaha. Anyway. såklart blev det efterfest, på nyhem, med utbytesstudenterna. hahah, vad annars lixom? Jag hoppade på en pakethållare utanför kåren, malin hoppade på en annan, sen var efterfesten som sagt ett faktum hahah. duktigt.

Torsdagen jobbade jag, det var ju mindre kul kanske, men rann i säng i hyffsad tid, bra det.

Fredagen mådde jag sjukt dåligt, grattis har gått och blivit sjuk. Kul.
Senare under dagen kom sara och alex hem och vi lagade mat och kollade på ugly betty..

På lördagen vaknar jag av att ngn står och skriker i min dörr, tack som fan, haha. Men dom skulle in till stan iaf och snälla som dom var besökte dom apoteket åt mej.
När dom kom hem pkte jag och alex ut en sväng till Eurostop..

På kvällen var det nte meningen alls att jag skulle ut.. men jag hängde med till carro och osse och kollade fotbollen och sen var jag pepp asså.
Mötte upp malin i stan och sedan bar det av till moon..
Trevligt värre var det, int emkt folk i början men sen blev det packat! Sen kom det fram en snubbe till mej som sa att han könde mej och jag vet inte vem det var, då blev han sjukt arg så jag spenderade hela kvällen att låtsas. Typ pratade lite med han när jag gick förbi och liknande, hahaha. Samma sak var det som hönde med en tjej.. men men.

Hem i taxi sedan och somnade gott...

Söndagen spenderades hela dagen på soffan, väldigt behövligt.

Igår hände det inte så mkt heller, jag och sarah var och handlade, kollade tv, apoteket och så.. that's it.

Snart ska jag till doktorn, måste få ut viruset ur kroppen på mej.. får väl se om det går bra..
sen blir det swedbank och jobb.

so long.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0