varför är alla danskar så fula?

okej kanske inte alla, men vår granne är en av dom. Satte för övrigt ut sjätte askkoppen idag medans han tittade på. Jag sa till han att om den försvinner kommer eran blomma att försvinna. Vår askkopp försvann med förklaringen, vi vill inte dela ngt med er. HAHAHAHAH en askkopp. Sååå ful e han, tur att han kan stava bra på svenska med, hahahahahaha sååååå illa. Iaf, nu har malin kommit på idenatt bara för att vi kan ska vi köpa en och kjedja fast. Helst ngn gigaaantisk. Det blir kuuuuuule.

Nog om det..

Idag har jag jobbat, trots allt att jag e mer eller mindre sjuk. IGEN, det var ju inte länge sedan sist. Ont i halsen och sjuuukt förkyld. Tror bestämt jag har lite feber med. illa..

På tors drar jag till anderstorp var tanken.

Snart sex and the city, sen sova.

sleep tight.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0