vad gick snett?

igår efter jobbet ringer lina och malin och vill att jag hänger med till mårtensson för EN öl och kareoke. Visst tänker jag, en öl är ju inga..
där var det helt ok med folk och jättetrevligt. Men när vi ska ta EN öl slutar det aldrig bra.

Idag är jag bakfull och luktar herrparfym (jävligt gott iofs men det går inte bort) och är trött för att jag kom isäng kl 06.30. Varför lixom? Vi hann till och med med en efterfest på detta, HAHA.

Iaf, idag blir det utgång på riktigt, med alla goa tjejer. Mårten står på schemat igen, förfest hos malin.

Lina ligger och sover, vilket hon gör rätt i, borde med det egentligen så att jag e pigg i kv men sömnen är tydligen slut.

Aja,
so long.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0