söndag.

då var denna helgen över då!

fredagen mådde jag kasst på dagen, inte kul det inte. Piggnade iaf till, och åkte iväg till vmo med carro. Handlade lite så.. trevligt!
Efter det bar det av till jossi och tobbe som hade lagat finfin mat. Potatisgratäng och schnitzel. niiiice.
till det blev det lite vin och öl och sen gick det utför. Tobbe drog till S2 och jag och jossi till harrys. där var det bra drag och massa folk, trevligt värre. Sen åkte vi hem. På ett kul sätt, HAHA.

Lördagen vaknade jag upp sjukt seg hos jossi. Vad gick snett igår lixom? haha bra där.
Åkte hem iaf och slappade hela dagen lång bara. Var uppe en liten sväng hos jossi och tobbe som passade daniel och rasse... Kollade lite film och så bara så det var lugna puckar igår. skönt idag måste jag säga.

Nu kollar jag på idol och snart drar ju upplösningen av allsvenskan igår. Jag hoppas verkligen att kalmar tar hem detta nu, inte för att jag håller på dom men dom  e ju mest neutrala. Hoppas hbk vinner i helsingborg idag med, skulle vara bra!

Men men, that's it.
Imån drar jag hem till halmstad med, ag hänger med en sväng med.

såå,
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0