Solsken.

Vädret ute nu är hur skönt som helst.. lite småkallt men sjukt mkt sol.. wonderful faktiskt! hoppas det håller i sig och att det inte blir en grå höst, allt blir mkt deppigare då.

gårdagen var en ledig dag, skönt.. jag lina och sarah var ute och gick i typ två timmar.. numera den vanliga rundan. väldigt lång men perfa. Sen lagade jag mat åt lina (!!!!), potatismos och falukorv i ugnen. Gott, tro det eller ej.

Idag är det jobb jobb jobb. Och ska även idag laga mat åt lina. Vad har hänt med mej? Idag blir det iofs flygande jakob och det vet man aldrig hur det kommer sluta.. haha..

Morgondagen blir lugn, ingen kåren altså. Kan behövas..
Näsa vecka jobbar ju lina och malin där, man hade ju velat gå dit då bara för att, men eftersom tentaveckorna börjar då så vet jag inte riktigt det..

Fredagen kommer även den bli lugnt. Tjejkväll (våran tur att ha det här) med god mat och idol.
Lördagen blir nog inte fullt lika lugn skulle jag tro faktist. Sverige spelar ju och allt.. Den som lever får se.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Sneki

hmmm vilket mess?

2007-10-10 @ 13:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0