solig lördag.

nu är vi precis hemkomna från stan.
Gick in dit och mötte upp malin och klara för en sväng på bolaget, sedan köpa inflyttningspressent och sedan espresso house för en kaffe i solen, mkt härligt. Pratade om massa fester och teman till fester, haha, riktigt kul fatiskt.
Var även en sväng uppe hos malin som har fixat och trixat i sin lägenhet, mkt fint hade hon fått det! Jag undrar nu bara vart jag kan resa min säng för ngnsans?? hon har ju tagit min plats! aj aj aj..

Dagen började inte så bra, när vi kommer utanför dörren får jag se min grannes fula tryne och usch, man mår ju illa hela dagen. Hemskt asså. Man blir nästan lite rädd...
Kom på innan att han har ju varning för hunden på dörren. Varning för grannen hade passat på våran dörr. Så illa är det.

Nu ska vi slänga på en rulle och vila upp oss inför kvällen, som börjar hos klara med mat och lite fotboll. Sedan blir det gamletull för inflyttningsfest och mer fotboll. Har fixat bästa inflyttningspressenten iaf, haha. skönt

so long folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0