senaste dagarna.

happ.. då har det hänt lite saker sedan sist jag skrev..

ons var det ju dags för kåren då va, som vi absolut inte skulle till för övrigt..
jag kom senare eftersom jag jobbade till 21..
skillnaden denna gången var att sarah var med ochså, wehey.
trevlig förfest på bolmen, massa stök som vanligt..
en glad och lessen lina, som jag aldrig har sett sådan här innan, haha. men du fattar vad jag menar linis, och det e kul;)
sarah fick bryt, och vi tog taxi till kåren iaf.

väl där sjukt mkt folk faktiskt, trevligt trevligt..
sen blev det en snabb-visit på efterfesten för att sedan gå och sova...

torsdagen var jag sjukt seg och såklart skulle jag ju jobba med va..
sen blev det grey's anatomy maraton med sarah (även om jag sov igenom ganska mkt av det)

fredagen gjorde jag inget spec faktiskt. kollade idol och lite så, mysfredag helt enkelt. sen mötte jag lina och det blev natta?? mat hahahah. bra där.

lördagen och vi tog oss sovmorgon. Sen blev det städ och sarah kom hem, hon fyllde ju 20 denna dag!
pepp var hon ändå..
sen gick vi ut och gick i nästan två timmar i det härliga härliga vädret.
efter ett tag kom klara, louise, kim och malin.. dom inkl. lina skulle till fbg på party party..
sj skulle vi vara här. och folk kom det, en hel del faktiskt.. trelvigt var det måste jag säga!

sen bar det in till stan, för vissa (läs sarah) bar det hem lika fort igen.
jag mötte upp josefine och aleks på gastons och roade oss ett bra tag där..
sedan drog dom till mårten och jag tänkte åka hem. så blev inte fallet. vi slutade på moon, illa illa va.
men men, det var trevligt. sen åkte jag iaf hem och la mej och sov. ett tag. sen kom lina och stökade och vi sov igen. ett tag. sen hade jag en konversation med lina, hon i sömnen , jag helt vaken:

Lina sitter och trycker på alla knappar som finns på hennes stereo. Tillslut får hon på den och det blir winnerbäck på högsta vol.. det var ju fortf natt så man blev ju lite chockad så att säga.. Anyway.. när jag frågade henne vad hon gjorde, svarade hon: Jag dammsuger ser du väl. Med en sjukt arg röst kanske jag ska tillägga. Jaha, inte ser jag att du dammsuger? va? Sen satte hon sig vid sin data. Knappade på alla tangenter typ samtidigt för att därefter resa på sig, gå in till toan och vända och gå och lägga sej och snarka. hahahahahahahah
SÅÅÅ skönt ändå. att jag hade kul åt detta.

Idag blir det bara tv tv tv för hela slanten.. ska snart till maxi och handla lite godsaker för kvällen..
Ha det,
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0