Lördagnatt..

Vid denna tidpunkten en lördag brukar jag verkligen inte sitta här..
Alla är ute och festar idag, men jag kände(!!!!!) inte för det.. Blev aningens mkt igår kanske..
Men trevligt var det.. Mest gillar jag när lina dansar (du fattar vad jag menar, det e ju inte första ggr;) hahha) Lite internt. Malin körde en liten trappfärd med och jag hade gjort vad som helst för att ha det på film, sjukt kul. Idag var hon en aning blå om man säger så.. hahahaha.

Kvällen har jag spenderat med gossip girl-maraton. Kan inte få nog av det, så sjukt bra. Väntar redan på att ett nytt avsnitt finns tillgängligt.
Har just pratat med en pepp lina, wonder why?:P
Snart blir det sängdax, men man får väl inte sova hela natten eftersom att det festas. Telen brukar ringa ett par gånger då..

Det var en liten update.
Sleep tight,
ciao


Kommentarer
Postat av: lina

alls inte lika kul kväll, fyyy saknar dig nu. det vore något att ha en hemmakväll bara vi & snacket . Det är helt enkelt inte värt det längre

2007-10-21 @ 04:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0