gånger 4

vår granne är dum i huvudet. I helgen satte jag och lina ut en askkopp eftersom att han tagit bort den som var där innan. Idag när jag kom hem var den borta. D¨å satte jag ut en ny. 10 min senare var även den borta. Då satte jag ut ännu en med en lapp på att ge fan i våra saker. ytterligare 10 min senare var även den borta. Då funderade jag starkt på att slänga deras fula blomma. Nu har jag satt ut en till, den står fortf kvar, undrar hur länge den gör det. Om den försvinner försvinner deras blomma med kan jag lova. IDIOOOOOT va.

Nu ska vi äta lite falukorv och potatismos, sen är det match och jag e pepp pepp pepp. haha, bra där

ciao sålänge!

Kommentarer
Postat av: Louise

Skoja me mej, ni får väl polisanmäla den fan. Eller så lägger vi fimparna i hans brevlåda helt enkelt...

2007-10-22 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0