fotbollsonsdag.

idag har vi hunnit med lite så.
linas mamma kom kl 10 typ, då käkade vi lite frulle och så..
sen när vi sitter och äter står sarah i duschen. Helt plötsligt hörs värsta raset och ett rop som lät typ, LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAaaa. Ut kommer sarah och blöder och inne ligger duschdörren fast i en miljon bitar. HAHA den har gått sönder. Sarah e chockad och jag och lina bara skrattar.
Efter det åker jag lina och karin iaf till kåren och träffade vår hyresvärd och världens roligaste börje. Pratade om vår äckliga granne. Nu jävlar sk han få tillbaka kan jag lova. HA!

Sen Åkte vi hem igen, softar lite, en sväng till maxi med skadade sarah som knappt kan gå, haha. sorry du, men det e väldigt ironiskt.

Efter det mötte jag upp malin och vi åkte och jobbade.. Tiden gick fort för jag hade fin utsikt dagen till ära. HAHA, mystery man;) Alltid lika trevligt.

Sen åkte jga hem och kollade fotboll, jävla skitmatch, inte heller idag blev vi klara för em for sure. ILLA.

Nu ligger jag här i min säng iaf, lyssnar på jack johnson och tråkar. Sova snart. Sov ju inte allt för mkt inatt. stackars lina hostar ju ihjäl sig.. så jag ska väl inte klaga, hon har nog inte sovit mer än mej. Hon är för övrig på kåren och jobbar idag(?) otippat, haha. men det e nog kul faktiskt. Nästa v e jag lätt på kåren asså. Haft ett tom idag två veckors uppehåll och det e väldigt länge för att heta pernilla gustavsson asså.

Men men, nu ska jag nog kolla på lite nya avsnitt av prison break.

Sleep tight, dream sweet. I know I will :)

There's no combination of words
I could put on the back of a postcard,
No song that I could sing
But I can try for your heart,
Our dreams, and they are made out of real things,
Like a shoebox of photographs,
With sepiatone loving,
Love is the answer
At least for most of the questions in my heart ,
Like why are we here? And where do we go?
And how come it's so hard?
It's not always easy,
And sometimes life can be deceiving,
I'll tell you one thing, its always better when we're together

MMM, it's always better when we're together
Yeah, we'll look at the stars when we're together
Well, it's always better when we're together
Yeah, it's always better when we're together

I believe in memories
They look so, so pretty when I sleep
Hey now, and when, and when I wake up,
You look so pretty sleeping next to me
But there is not enough time,
And there is no, no song I could sing
And there is no combination of words I could say
But I will still tell you one thing,
We're better together


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0