för att sammanfatta lördagen..

En bild säger mer än tusen ord, right? Så här kul hade vi i lör, haha.

image86
Lina och Klara.

image87
Jag, Lina, Klara och Malin. Och som emmie sa, man kan ju inte vara snygg på varje bild, hahaha.

image88
Bengs (my man) kopp. Internt.

image89
Malin, Louise, Kim och Emmie. som sagt, kul var det...

image90
Jag Emmie och lina dansar(?) och antagligen sjunger med.

image91
Haha den blicken är inte att leka med. Lägg märke till postlådan.

image92
discodans, som är en hobby, HAHA.

image93
Gruppkraaaam. haha

image96
Inget sagt, inget glömt, haha

image97
Hon ser ju ut att tycka det e gott iaf...

image98
Weheeey. E det vattenspridaren jag ser e på g lina? ahaha

Kul helg som sagt, trevligt trevligt.

Idag har jag jobbat och sovit. det är väl allt tror jag. Träffade klara lite snabbt och hämtade lite saker hos henne och bengan. Så dagen har inte varit så händelserik.
Imån e jag leeeeedig, gott. Jag och min kära vän lina ska till sjukthuset (fast än det inte e fredag och fast än uteserveringarna är öppna eftet) och fixa hennes hals. Min mamma e lite orolig. Skit i hur jag mår lixom? HAHA. bra där.

Men snart sex and the city. Sen ugly betty, right linis?

Sleep tight =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0