En dag kvar till helg.

Då har torsdagen kommit, och det e sjukt kallt ute.
När det är sånthär väder, VILL jag faktiskt ha vinter. En kall vinter med snö, absolut inte slask.
Jag läste i aftonbladet att det var varning för snökaos uppåt i landet. Redan lixom? Snart kommer det kanske till oss. Det är nog första gången jag faktiskt längtar efter vintern. I och med att sommaren var så dålig har man inget att få ångest över när det börjar bli kallt. (Tyvärr)

Linis ligger och sover, och jag har trist. Hon sover nog ett tag till skulle jag tro.

Idag är det sista dagen innan helgen och det e skönt. Imån e jag helt ledig, GOTT.
På kvällen kommer ju girlsen hit och det blir tjejkväll med idol och matlagning. (nu måste jag se bildenpå getskägget kim, hahaha)
Men det blir trevligt, trevligt.

Nu ska jag nog in och väcka lina, malin ringde prec och berättade att lina ska vara i skolan 13.30, så off we go,

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0