Dessa söndagar...

Då var det årer igen söndag och jag e sjukt seg. Har väl mest mej sj att skylle på kanske..
Vi mötte upp emmie strax efter 18 och sedan iväg till klara. Malin kom med och vi lagade oss lite käk. Sen kom även kim och louise och vi kollade på fotboll och drack massa gott.
Sen bar det vidare till niklas och inflyttningsfest.. Där var det hålligång till max, trevligt. Han fick bästa inflyttningspressenterna med. bra där. Det blev vin, öl och klart skulle jag shota med, illa! Det bestämdes iaf om en roadtrip till dk, haha, nice.
Sen drog vi iaf till moon, där vi upptäkte ett helt nytt rum? aldrig sett det innan och ändå har man ju varit där ett par ggr innan, hahah bra där lixom.
Sen blev det hemfärd..
Idag har jag sovit större delarna av dan, och har jag inte sovit har jag kollat på tv. händelserikt.

Nu är ju nyår bestämt med, kanske kan bli riktigt bra detta året? Det låter sjukt bra iaf!

det var nog allt för nu,
ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0