vilket JÄVLA sammanträffande

idag var set då onsdag, men hur mkt jag än ville blev det inget kåren för min del idag.
Trött efter en hård, om än ej hel, arbetsvecka och tidig dag imån (?)

Anyway.. Lina hade förfest här på gladan idag, trevligt.
Det var såklart alla mkv:are där, alltid lika kul faktiskt.
Men seriöst så hände världens mest otippade grej asså. Vad är oddsen lixom? Detta var ändå TRE år sen, men nejdå, kom till gladan för all del, HAHAHa sjukt ändå. Mer än så kan jag nog inte säga..
Men det var massa tjat och så, ingen dricka för min del som sagt. Alla var fulla och glada, härligt att se. Min kära sambo kan man alltid få ett gott skratt med:P inga details. haha. bra där.
Men faktiskt, ALL cred till johan, som berättade handlingen för mej av gårdagens avsnitt av sex and the city. Bra initiativ johan! haha, det var rätt kul ändå, otippat, men kul.

Jag har haft myskväll helt sj idag, världens tråkigaste sak faktiskt.
Men det blev lite tv och så, ska slänga på en film och somna gott till, även om det är sjuhundraåttiotre minus här inne (i runda slängar). Men gott att sova.

såå människor, sleep tight och festa lugnt. Till helgen ses vi allt i dimman.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0