time to update.

har haft massa bättre saker för mej än att uppdatera bloggen, som kanske märks. Hela förra veckan jobbade jag som en galning och for runt. vi körde massa eventsälj och liknande, sjukt kul faktiskt.
Sverige gick vidare till fotbolls-em, som kanske var förra veckans höjdpunkt?
Helgen som var blev det en mycket lugn fredag, jobbade länge och somnade mer eller mindre så fort jag kom hem. Lördagen var det jobb igen (!) och sen var det bara hem och svida om till klaras inflyttningsfest! Riktigt trevligt. Mkt folk var det med för den delen. Det kändes att jag hade jobbat mkt, ätit lite och drack mkt asså. Men men, det var det värt. Efter det blev det moon och en borttappad pg.

Yea yea, söndagen var sjukt seg måste jag säga, trött trött trött. och eftersom att detta var min hela enda lediga dag för den veckan hade jag även sjukt ångest. Men vad gör man?

Måndagen var det jobb igen och en ny vecka var igång. Det har väl inte varit en så händelserik vecka kanske.. Har hunnit med att vara magsjuk, usch usch, jag som skulle till kåren och allt?? Men vad gör man? Det fick bli fotboll i form av cl ist..
Lina, söt som hon är, kom hem med massa saker till mej och jag kan slå vad om att det är därför jag mår toppen nu!

Idag var jag uppe i hyffsad tid, städat och liknande, tvättat hur många maskiner tvätt som helst och än är det inte slut.
Ikväll blir det hemmakväll för mej.. lina och c/o har julfest så jag får kolla idol sj. OM jag nu gör det efter vad som hände förra v. Iofs kan man kolla och se pinsamheten kanske.

Imån kommer iaf mamma, carro och carros mamma hit.. ska bli trevligt.. shopping på dagen, yess, och sen ut och käka och lite vin på kvällen. mkt kul måste jag säga!

Nu ska jag återigen ta mej an städningen, man behöver ju pauser då och då, right?

ha en bra helg, i know i will!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0