sov gärna som en gnagare..

då var denna helgen över och snart back to business.

Gårdagen var fotbollsdag. Först var det Scottland-Italien, sen sverige-Spanien. Pinsamt sverige. Nog om det

Iaf, var hos stellan på förfest, riktigt trevligt. Endast tjejer faktiskt, alltid kul. Sen gick vi iaf till S2, där var det sjukt bra drag. Lina blev förföljd, glöm aldrig det. Det var faktiskt läskigt.
Träffade personer man inte träffat på evigheter, mkt mkt trevligt måste jag säga :)
Vi dansade en hel del med, glöm aldrig det. Det fanns iofs en del jobbiga människor där med, gaaah. hejdå.

Men men, sen blev det taxi hem (eller aaa, till jossi sen gick jag och lina. vanligen tar det 15 min, idag tog det nog 45 haha. bra där). Ringde hela telefonboken med, det var ganska kul.
Väl hemma hos mej käkade vi lite.. Sen det bästa på hela kvälllen. Vi attackerade ag när hon sov. Då kryper hon ihop och lägger sig som en gnagare, hahaha. såååå kul och det såg ut som om hon bara ville börja störtlipa. FAN att man inte hade det på film. Som vi skrattade.

Sen har jag och lina delat på en 90 säng inatt, jätte mysigt och varmt HAHAHA.

Idag har vi sovit länge, ätit och ätit lite till. Snart bär det av till halmstad igen, good to be back lixom.
Kvällen blir nog sjukt lugn för vår del...Kanske, och då menar jag KANSKE att vi ser klart göta kanal idag. Men jag är inte säker på den saken..

Nu ska jag snart packa.. kolla på ett avsnitt av gossip girl först.
So long
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0