rätt otippad helg ändå..

jaa, faktiskt. sitter i anderstorp nu och är här över helgen. Det var absolut inget planerat, men men alla andra (nästan) drog ju hem över helgen, så varför inte? Bil fick vi åka med, men det visade sig att den resan var låååång då linas moster inte örde så fort. Men samtidigt fick man underhållning av helvetes-jävla-fan-ullla, och det är sjukt kul. en tant som svär så mkt har jag aldrig hört innan, där av namnet.

Jag och lina har fortf inte kollat klart på göta kanal 2, som vi kollat på 5 ggr när vi ska sova, har fortf en bit kvar, haha. Det är lite komiskt ändå.

Idag sov vi ganska länge, hade bara lite papper som skulle fixas till jobbet men det gick fort.
Vi har städat och bara gonat oss hela dagen.
Sen åkte vi som sagt en lång bilfärd hem.. Maten stod färdig och klar, as usual när man kommer hem. GOTT va.
Sen blev det iaf idol, och i en paus stack jag upp till lina (och jaa, vi har ganska svårt att vara ifrån varandra)

Nu sitter jag här iaf, sjukt pigg och vet inte vad jag ska göra åt saken, kan ju inte sova än iaf.

Imån ska jag iaf och kolla när snygg-daniel spelar hockey. Han kommer faktiskt bli det när han blir stor. Men han säger att jag inte får säga till han att han är snygg, för han är bara ett barn, hahaha. bra där.

På kvällen blir det fotboll, SJUUUKT kul. Och glöm aldrig att min man var med på sporten och bolade lite iförd ENDAST kalsonger. hett som fan faktiskt. fy fan, det är min man det.

Men men , nu var det allt för idag faktiskt. Och glöm för guds skull aldrig heller att jag NOG ska ha en lugn helg med. vad är detta? Jag är duktig, vad än min mamma säger. så det så.

have fun.
ciao


Kommentarer
Postat av: Louise

Pg, Jag tycker att du är duktigt..

2007-11-17 @ 09:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0