nattblogg.

då var dagen över och det är ist natt får man väl säga..
jag har städat hela hela dagen asså, sjukt trist men det har gått fort ändå. Synd att det inte blev ngt julbord idag bara :(

men men, har kollat på idol med, fast jag inte skulle göra det..
jag hatar faktiskt på det:P haha

anyway. rent tekniskt är det december nu, kl är över 00. Då börjar ju altså julkalendern imån.

En riktig jul
Del 1 av 24. En riktig jul, precis som det alltid har varit. En jul utan mammas nya kille. Det är vad Mila vill ha i julklapp. När önskelistan når tomten på Nordpolen börjar bekymren när den lataste nissan av dem alla, Elfrid, skickas till Mila för att uppfylla hennes önskan

Vad hände med mysteriet på greveholm och sunes jul? Är det ngn som ens kollar på domma?

Dom frågade hemmifrån innan med vad jag önskade mej i julklapp. Det har jag inte ens hunnit tänka på faktiskt.
Så dom fick inget svar. Men nu har jag kommit på att jag allt vill ha en iphone. Sjukt tuffa faktiskt, men finns dom i sverige ännu? Digitalkamera skulle sitta fint med, den förra blev ju stulen.
När min syster var liten önskade hon sej alltid spik. Kan hon inte fortsätta göra det, lätt och billigt, hahaha.

Nu ska jag iaf gosa ner mej i mina nybytta lakan, i mitt nystädade rum. Iofs själv hemma, min partner in crime/sambo är ute och slirar. Väntar fortf på det nattliga samtalet, haha, men det kommer nog. As always.

Såå
sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0