jag har kommit fram till, alldeles själv, att jag och lina inte är riktigt normala faktiskt..

jaha, parken igår då.
Först kom lina till mej och vi käkade och drack ett glas rött här, mamma var ju glad att se lina, det var ju SÅÅÅÅ länge sedan sist. okej.
Anyway, sen cyklade(!!!) vi till jossi och tobbe i 87 minusgrader. Så kallt asså.
Sen dror förfesten igång. Först var det bara vi 4 men sen kom även anna och malin, riktigt kul faktiskt!
Vi drack en del, dansade en hel del och skrattade.
Sen körde pappa stefan oss till parken och där var det bra drag. Mycket folk, även att det inte var så lång kö när vi kom som tur väl var. Kallllllt. Alla verkade gilla takida iaf, men jag och lina kollade såklart inte, vi hade fullt upp att berätta för alla att lina hade färgat sitt hår brunt, haha.
Träffade mkt kul folk faktiskt, trevligt trevligt.
Sen tog vi taxi hem jag lina jossi och tobbe med världens suraste kärring till chaffis, jossi ringde till och med hennes chef, haha, det är lite av hennes sak faktiskt.
Taxin droppade mej och lina utanför mej, och där blev vi sittande ett tag. Vi packade bla upp min väska, sjöng lite och sen var det ngt som vi inte riktigt kommer ihåg som var riktigt kul som viinte kunde sluta skratta åt, men vi kommer inte riktigt ihåg vad. Sen gick vi mot lina iaf, vi kom runt svängen, och då la vi oss ner och sjöng lite och fortsatte att skratta. Sen gick vi resterande meter till linas hus och när vi kom in kunde vi verkligen inte sluta skratta, och när alla ligger och sover så måste man ju vara tyst. När man vet det blir allting mkt roligare och vi kunde verkligen inte sluta. Då kom linas mamma upp och då skrattade vi ännu mer. Hon hjälpte oss med maten, för vi kunde inte lauta skratta. (Glöm aldrig att vi dracklite vin med, haha) Skrattet fortsatte ända in i sängen och vi ringde halva telefonböckerna, DET var kul. Bla en kille fångad med en tjejs röst haha. bra där.
det var verkligen längesen jag skrattade så mkt, jag GRÄT verkligen. så sjukt kul.
Sen tog den nog inte två sek från det att vi la oss till att vi somnade. Bra där.

Idag åt vi potatisgratäng och drack cola till frulle. Fint asså.
Nu är jag iaf hemma igen, och ska snart ner till mormor(bah) jätte kul att vara social idag. Men hon fyller ju år så man får ju ställa upp för laget lixom.

Aja, that's it for now.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0