jag är kanske inte så duktig som jag trodde, haha.

det skulle vara en lugn, skön VIT helg. Men redan kl 11 idag ändrades det då lina och hennes kära mor övertygade mej att hänga med på tjejkvällen och dricka massa vin och så. jaja, vad gör man inte lixom?
efter det kanske det blir hotellet, kanske parken, den som lever får se. Det jag vet var att borden var slut på hotellet till fotbollen så det kan nog vara bra drag där.

Annars har jag tittat när daniel spelade hockey idag, kul att se, väldigt kallt bara, men det gick bra ändå. Duktiga var dom. Sen var det en liten shoppingtur in på befa, såklart inte tomhänt ut, men aldrig fel faktiskt.

I em har jag varit hos lina två svängar, tro det eller ej, haha.

Men men, nu ska jag snart in i duschen OCH IKVÄLL ÄR DET MATCH! pepp pepp pepp pepp eller vad?

jaja,
ses i dimman.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0