halloweenhelg va.

då var det måndag igen efter ännu en galen helg.

fredagen blev det ju först lite shopping jag lina jossi och malin.. trevligt.. köpte iofs bara ett par öronhängen så jag ve tinte om det var så givande kanske..
sen bar det ut till eurostop där det blev storhandling och lite allt möjligt..
hem och iordningfix och strax innan 20 dök kim och louise upp och sen kom även klara..
väl klara droppade det in den ena efter den andra och det var riktigt trevligt.
taxi in till stan och först till gastons för att sedan dra vidare till mårten. massa stök och dans.. riktigt trevligt faktiskt!!
en lång och väldigt regning promenad hem för att sova..

lördagen var jag mer elle rmindre död och fick skynda mej med packningen för att åka med anna och andy hem till anna.. där gjorde vi oss klara för falkenberg.. eller, aa.. duschade iaf.. haha
sen körde oskar oss till jonas och c/o och sen var festen igårn. massa dricka spel och tjat senare åkte vi in till grand med världens suraste taxichaffis. tur att han trodde på mej att det var min mobil jag tappade och inte en hel vinare i taxin, HAHA. heja heja.
väl inne i stan var det väldigt lång kö men den gick snabbt...
en massa dans och ännu mer dricka.. tervligt värre.
tur att jag inte höll på att få stryk iaf och att anna carlsson inte la sej ner p ådansgolvet och att jag har världens finaste blåmärke på min arm. och ben med för den delen haha. bra där.
vägen hem kändes som en evighet asså och gud vad skönt det var att sova sen.


söndagen spenderades hos anna för att sedan ta tåget hem till min kära sambo och få höra om kvällens bravader. haha, alltid lika kul med en recap faktiskt.

dagen spenderades sedan på soffan och avslutades med filmkväll.

det var det de.

idag tog vi sovmorgon, välbehövlig sådan. gott var det. kollade även klart på filmen i sängen, så det blev sent innan vi steg upp, men behöver man inte och det regnar ute, så varför inte?

nu kanske man borde sova snart, börjar bli sent.
sleep tight,
ciao



 


Kommentarer
Postat av: Sneki

yes yes :D är du inne idag typ efter 3 så kan du få alla :D fast det är inte super många :D jag vill ha från anna och aleck med juuu!!

2007-11-06 @ 08:38:59
URL: http://snekisplace.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0