Fredag!

då var det fredag mina vänner! Sitter i Anderstorp faktiskt, här ska jag spendera helgen!

Kan ju börja lite med onsdagen..
Josefine kom till mej och vi korkade upp.. sen kom även klara en sväng.
Vi tjatade en del, hade ju lite att ta igen faktiskt..
Sen gick vi bortom nyhem och sedan till fartyget för stor förfest. Trevligt värre.
Efter det bar de ju då av till kåren. MKT folk faktiskt, kul när man inte varit där på ett tag.

Torsdagen var seeeeeg iaf och när jag skulle till jobbet var jag mer eller mindre död. fy fan.
Jag överlevde iaf, och sen hade jga och min kära lina myskväll på soffan. Jag var iofs inte trevlig kanske eftersom jag somnade lite titt som tätt haha. Men sen blev det iaf film i sängen.

Idag snoozade vi från halv 9 till halv 11 ahahaha och sen fick vi helt plötsligt jätte bråttom eftersom vi skulle med tåget kl 12 och inte packat ännu, bra där.
Vi hann iaf.. åt iofs frulle på tåget.. kollade på lite vänner med, OH MY GOD, ther's no felangie. hahahaha bästa ändå.
Idag blir det lugnt med idol och så, sen imån ser det ut att bli parken faktiskt... får se om man känner för det, men det e ju kul och träffa lite folk härifrån faktiskt!

Förövrigt så snöar det här ute nu, helt galet. Men det e ju sjukt kallt så det är ju inga konstigheter kanske..

men men, nu ska jag göra ngt nyttigt.
ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0