DET SA DIN MAMMA MED... tralalala..

jaha mina vänner, det var ett tagsedan det blev något skrivet här, dags för en liten update kanske.

Veckan har varit bra. I måndags åkte jag och ag tillbaka hit till halmstad.. tog en shoppingrunda på stan och så..
på kvällen kom klara hit och vi tjatade en massa jag hon och linis, riktigt kul. Bland annat och snabba frisyrer och snabba skor. Det vill jag ha!

Sen var det lite prison break och liknande för att sedan sova.
Dagen efter tog vi oss lite sovmorgon, schönt! Gjorde inget spec på dagen faktiskt.. Jobbade på em och då åkte min kära syster hem..
Tisdagskvällen spenderades med lina och klara och desperate samt brothers and sisters... trevligt trevligt.
Onsdagen då, inga konstigheter.. jobb jobb jobb och lite peppade på kåren men det blir inget av det då dom hade tentainlämning. Min data crashade för övrigt med. INTE kul. måste lösa detta snart faktiskt. gaaah.

igår däremot så blev det lite spexigt. Efter jobb bar det av till klara och bengt, där även lina var. Ett glas(kopp) vin och sedan kom kära louise och kim :) Tjatade lite och sen drog vi vidare, mötte upp danger, och vidare till mårten för kareoke och EN öl. (denna gången gick det bra hör och häpna)
Det var bra iaf, kul och så. Killen med rösten var där med, så fruktansvärt bra faktiskt.
Efter det gick vi vidare och lina röjde loss på dansgolvet som vi aldrig sett henne för. Och vi var inte ens onyktra? Hoppade upp på muren, fångade in människor med schalen(han blev för övrigt så peppad att han fick panik och var tvungen att ställa ifån sej ölen. Tror ni vi skrattade eller? ) Sååå kul var det asså. Bra lina. Sen raggade hon även upp en latino till klara genom meningen: Can you do the salsa dance? HAHAHA bra linis,
sen bar det av till klara och bengt igen för lite sömn. Jag och lina har sovit i bengans säng, mmhmm. HAHA. det ÄR kul om man fattar.

Veckan har bestått av; det sa din mamma med meningar titt som tätt. och på dom mest opassande ställerna men det är så himlans kul asså. Bästa blev ändå på macken.
- Oj nu snubblade jag nästan på bocken.
- Det sa din mamma med....... (i en fin melodi) ¨


Nu är en st peppad josefin på g hit iaf, hon borde vara här när som. Hon ringde lina imorse och berättade hur pepp hon var hahaha. Vi ska in till stan, bolaget och shopping iaf.

Imån blir det falkenberg med massa gamla classmates. Nice!


Liten update bara..

so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0