back to normal.

yess, som sagt, back to normal idag, onsdag=kåren! för första gången på ett tag faktiskt! trevligt..

igår var det jobb och sen efter det åkte jag hem till klara som flyttat från beng, vet inte riktigt vad jag tycker om det faktiskt. där var det desperate och massa snack. glöm aldrig att hon har världens största uteplats hahah. kalrt att hon lyckas med det lixom.
sen åkte(ja, jag skjutsade lina på hojen) vi hem och hade lite filmkväll.

idag har jag varit i stan, och jag har städat. har varit ledig i like!
snart är det min tur att duscha och sen är festen igång! josefine kommer hit vi sju, ska bli kul att parta med henne igen. i början var det ju vi istor sett varje ons, haha. har varit för dåligt på sista tiden! men som sagt, ikväll blir det ändring på det. sjukt pepp e jag iaf!

fick paket från simone från aussieland igår kul :) hon hade skickat med vegemite, men jag och lina har inte bra erfarenheter från det från isle of wight, haha, fast då var det marmite, men same shit lixom. uscha uscha.

nu blir det att hit the shower,
ses i dimman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0