världens längsa torsdag

usch ja det känns som om denna dagen har varit en vecka lång( om man nu kan uttrycka det så )
men iallafal så gick jag upp kl 9.30 8den du lina:P) haha och slappade lite, kollade tv och åt frukost.
sedan började jag plugga lite och gjorde det fram till luch typ då jag gick till maxi för att handla lite käk. Mätt och belåten gick jag till bibblan där jag satt till typ kl 20 (lite innan, var ju tvungen att hinna hem till kyle)

ett långt samtal med lina senare hade jag fått lite uppdatering om hennes dag och en liten sicial stund, dock endast över tele men det var allt som krävdes eftersom jag har suttit nergrävd i mina böcker hela dagen.

vid 9 började jag plugga igen och blev klar nu för ca 15 minuter sen.
måste uppdatera mej lite i internetvärlden innan jag lägger mej.

imån ställer jag kl på runt 8 för att då gå upp att plugga.
kvällen kanske spenderas med camilla och nadja, det lutar åt det nu faktiskt. lite motivation i pluggandet helet enkelt.

men men, nu ska jag gå och lögga mej så jag är pigg inför morgondagen.

sleep tight.
ciao

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Just nu planerar jag att bli Informatör. Person som sköter externa och interna kommunikationen på ett företag; personaltidning, krishantering, gör foldrar o.s.v. På grund av att jag går en bransch- och inte en yrkesutbildning har jag inte tillräckligt när jag gått de här tre åren så få se vad jag läser sen och vad jag kan tänkas bli. Självklart vill jag bli journalist också men få se..
Det är SHOPPING som gäller och sen kommer vi checka in lite museum och turistattraktioner med. Kommer bli hur kul som helst!
Det låter som ett toppenjobb, kan förstå att det är roligt:)

2007-05-25 @ 08:08:34
URL: http://alexandrabengtsson.blogg.se
Postat av: lina

duuu skryt lagom om halv nio, jag var uppe sju idag! det du säger jag bara, det du!

2007-05-25 @ 08:31:30
URL: http://linaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0