vårdcentral & sjukhus = mitt och linas fredagsnöje.

gårdagen började väldigt tidigt för min del.
skola kl 8 redan men det var bara att gå upp. höll på till 12 ngn gång.. vi gjorde ett grupparbete, fick vara med ngra random snubbar. ngn visste jag inte ens att den personen fanss i min klass. duktigt.
sen gjorde jag en annan hemsk upptäckt: han som skällde ut lina och som lina tryckte ner rätt fort går även han i min grupp. heja heja vilken koll man har. yess asså.
anyway. kom hem till min kära sambo som faktiskt fortfarande sov lite.
tillslut vaknade on och vi travade till nyhems vårdcentral. jag måste ju säga att doktorerna där har nog köpt sin licens. en mycket arg lina kom ut och och doktirn hade NOG hittat felet på henne. illa asså. sen ringer hon sjukhuset och dom vill skicka vidare henne till en annan vårdcentral, men det går inte lina med på, haha. då får vi veta att akuten har öppet mellan 17 och 22 och vi tar oss dit. hon anmäler sig i luckan och efter ett tag upptäcker vi vad det står på hennes lapp:
"Du kommer in innan kl 20.00"
klockan var då 17.15. shit tänkte vi. man fick ju nästan se det som fredagsnöje.
men det gick rätt fort och kl 19 typ var vi på lilla torg som vi älskar mest, hahaha. heja heja.
sen blir det inga fler detaljer, hahaha. galet var det iaf!

igår låg vi hemma verkligen hela dagen asså, riktigt gott var det.. vi tog oss ut för att handla och lagade sedan hemmagjorda hamburgare, riktigt gott!
sedan kollade vi på old school, riktigt kul asså.. sen somnade man gott..

idag blir det inget speciellt faktiskt, vi funderar på att gå på bio ik och kolla på spiderman, kan nog bli så.
nästa vecka är det skola som gäller och måste sätta igång med tentaplugget. INTE för kul asså
men men.
ha det bra, ciaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0