trajet, sigges och mycket mer..

happ, back in town nu igen efter en långhelg med tjejerna i anderstorp.

lördagen blev det ju då trajet.
anna kom till mej typ kl halv 10, sedan fixade vi oss och travade vidare upp till lina där lina simone nora tobbe nyberg och jonas väntade. väl där fiade vi siste finishen och sedan var vi utklädda till små söta älvor!
10.42 startade vi och öppnade öven då första ölen. tidigt? hmm, jo lite faktiskt.
men men, vi tog oss igenom alla stationer, även om det var lite segt på slutet så var det mkt roligt faktiskt.. extra kul när simone och nora var med, dom har nog inte varit med om ngt sånt innan och dom gillade det, nice nice.
nör vi kom hem var vi aningens dragna faktiskt, men det var bara att hoppa in i duschen för att sedan åka iväg till josefin dör förfesten var. alla var lika sega men vi hade trvligt för det.
till hotellet där vi först fick veta att det var fullt men tillsist kom vi in ändå, tur det.
där var det massa dans och folk och slutet kanske inte var det bästa (även om lina var ganska skön där hon satt på toan och var arg, man kunde inte låta bli att skratta lite) men men tilslut kom vi ut och dp gick vi till sibylla såklart.
helt plötsligt står lina inne i luckan och serverar mat, HAHAH så sjukt kul asså.
sen var det taxi hem och soooova. gott var det.

söndagen var seg, vi låg uppe hos lina och gjorde absolut inget hela dagen, skönt var det..
på måndagen åkte jag och la familia till borås och shoppade lite, alltid trevligt.
en nör jag kom hem var det iordningfix och upp till lina. där förfetade jag lina simone och nora till sigges, en ganska snabb förfest var det.
väl där var det en megakö verkligen, men det tog typ bara tio min så det var inte så farligt.
inne var det sjuuukt mkt folk as¨så, kul men jobbigt.
annars dansade vi typ hela kvällen, och jag han med skönaste vurpan. mer eller mindre dök faktiskt.
sen var det hem och sova igen. trewvligt värre iaf!

tisdagen då. slöade i sängen hela förmiddagen, sen kom lina simone och nora för att käka lite hos mej så gick vi även igenom gårdagen. lina hade en hel del roliga historier måste jag nog säga.. haha..
sen var det dags att packa och sätta sig på tåget hem.
väl hemma kollade vi på sista avsnitten av oc och grät lite, sen var det ugly betty och desperate houswives.
mysig tv kväll iaf.

idag har jag städat lite, inte riktigt klar än, men mne.
förfest här i kv iaf, jag lina malin sen kommer josefine och hennes syster julia, trevligt värre.
så kåren blir det ju som vanligt..
men mne, nu ska jag städa klart tänkte jag.
här kommer lite bilder från helgen.
ciao

trajet 13trajet12trajet1trajet10trajet9trajet8trajet7trajet 6trajet 5trajet 4trajet 3trajet 2trajet1


Kommentarer
Postat av: Sneki

ahahahahahah va ni är söööttaa daaa :) :) :)

2007-05-02 @ 17:40:55
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0