tisdag hela dagen!

jag inleder idag min blogg med ett citat ur linas;
"Jag och pernilla kom att tänka mej på mej vid fotbollen igår, jag satt exalterad och klappade i händerna i god takt tills jag hör publiken bakom klappa fortare och fortare, stirrig som ajg blir börjar jag klappa för glatta livet, självkalrt helt i otakt. Pernilla kollade bara på mej och brast ut i världens skratt, jag fattade ingenting ivrig som jag var. Det är ganska kul när man tänker på det och jag ser mejsjälv framför mej."
Att vi båda skrattade åt henne, sjukt kul var det.

Idag har jag och min kära sambo spenderat en himlans massa timmar på bibblan, gott att få saker gjorda, även fast jag pluggade en hel del igår med så kom jag så himla mkt längre idag. gott var det.

sen gick vi hem och lagade lite mát, gott var det faktiskt, hahah..
kollade på ännu ett avsnitt av one tree hill, så sjukt bra. och jag kan tänka mej att min kära syster blir rätt så glad på mej när jag kommer hem i helgen och har dom avsnitten.. haha.
anyway.. sen var det dags för ugly betty och dh, sjukt bra det med.

just nu sitter vi och kollar lite jobb här i halmstad.
lina ska bli skolbusschaffis hon, ett prima yrke för henne, speciellt då hon inte har ngt körkort, så det blir bra lina! annars satsar hon nog på lärare i trä och metall slöjd!
själv ska jag bli rektor på en gymnasieskola, det tycker jag passar mej prima, bossa runt lite. haha.

imån blir det en ny dag av plugg, så trist..  sen får man se hur det blir på källen. utgång, inte utgång?
det är en bra fråga just nu.
men men, that's it for now.
ciao


Kommentarer
Postat av: lina

gillar skarpt våra framtidsplaner tänkte hoppa av högskolan och satsa helt på skolbusschaufförs yrket. vill ju gå in helhjärtat i vad jag gör!

2007-05-15 @ 23:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0