sista veckan i skolan!

fredagen skulle bli hyffsat lugn. förfest hos nadja med midsommarkäk, haha. gott var det!
först var det bara jag camilla och nadja, sen kom malin och hennes kompis med.
jag och camilla stod och blossade från nadjas balkong när det helt plötsligt dyker upp en man under och söger på lite knagglig svenska; ey, tjejer, ni askar mej i huvudet. HAHa som vi skrattade. flin hade han med, haha!
men men, galet värre var det.
in till stan och till caféet. gott folk och massa tjat.

lördagen vaknade jag sjukt seg, tog mej ner till soffan och slappade där tills lina jossi tobbe malin och niclas kom och stökade.
dom åkte vidare in till stan, men jag var inte tillräckligt pigg för det ännu, så ajg stannade hemma och kollade på fotboll och sov om vartannat.

iordningfix och lite drick här och vidare till filip som hade birthdayparty. riktigt trevligt var det.
in till stan sen som tusan och där var det en hel del folk faktiskt, nice.

jag lina jossi och tobbe höll ihop hela kvällen och sjukt  kul hade vi, borde göras oftare.

sondagen var seg seg seg och det såg för jävligt ut hemma här, fast vi bara hade varit här en stund innan, haha, men men.
jossi och tobbe åkte och jag och lina var själva igen. resten av kvällen spenderades på favoritplatsen på söndagar, soffan med brad pitt och ocean's 11. het het het.

nu pluggar jag , men hittar hela tiden anledningar til pauser. haha, sjukt trist är det m¨ste jag säga, men på torsdag är det över för denna terminen. och ett helt år har gått.

ikväll ska jag lina och filip på fotboll, yess, det är nog lite av min bästa dag måste jag säga.. haha!
hbk mot bp, blir inte annat än tre poäng där inte.
och du lina, se till att k´lappa itakt denna gången, så kanske du får en grillbricka;)
hahahahahahahaha.

that's it.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0