onsdag.

blev en aning lessen nu faktiskt. läste nyss malins blogg och fick veta att dagen till ära var det sista kren för terminen. ILLA. ( jag var till och med tvungen att gå in på sidan och kolla igen, malin min vän är inte så bra på att förklara saker så det förekommer ibland att det blir fel) men usch så rätt hon hade. jaja, det kommer fler terminer.

gårdagen spenderades hela dan på bibblan och tentaplugg.
dagen skulle med spenderats där men mamma karin kom och hälsade på så det fick bli hemma plugg istället. men mne det går bra det med.
vi har varit i stan och shoppat idag, ätit gott och mött upp med simone mira och simones aussie kompis judy. niice. simone blev en aning ledsen när hon skulle säga hejdå till karin, då blev jag och lina lite smått ledsna med (med tanke på att vi har umgåtts med henne mer eller minde jämt sen januari) och nästa vecka åker dom hem. usch. jag vill inte tänka på hur lessen man kommer vara då. men vi ses igen :)

nu lar jag lina fritt fram tills på lördag (inte för att det är ngt bra för det är jävligt tomt och trist utan henne hemma)
nadja och camilla kanske kommer förbi en sväng och säger hej sen. trevligt

anyway, nu är det CL finaaaaaal, forza milan säger jag bara. det vore ganska illa om liverpool vann. usch.

imån blir det att plugga hela hela dagen, samma göller på fredag. helgen kommer ju lina tillbaka och har med sej jossi och tobbe. niiiice.

en bild på lina sen skolan igår, hon ser faktiskt riktigt smart ut med den väskan;)
smart lina



that's it for now!
ciao

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va bra! Allt är bra med mig, lite stressad bara, håller på att skriva b-uppsats. Vad pluggar du för något? Jag pluggar medie- och kommunikationsvetenskapliga programmet här i JKPG och ska nu andra året börja inriktningen organisationskommunikation (långa ord hehe) :)

2007-05-23 @ 20:47:16
URL: http://alexandrabengtsson.blogg.se
Postat av: lina

jävligt snygg bild pernilla! ha ha

2007-05-23 @ 22:00:25
URL: http://linaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0