onsdag, men inte kåren.

oj oj oj nej, det blir ingen kåren idag inte, det var evigheter sedan vi inte var där faktiskt, haha!
men sparar till sista gången... tenta period och allt nu ju..
men men,
ska snart åka in till tåget som tar mej till anderstorp,
ska spendera dagarna fram till söndag där.. åker egentligen hem för att jobba, men tar ett par extra dagar..
imån ska jag iofs spendera hela dagen framför juridikböckerna, sådär kul, men har man snart tenta så har man..

snart har jag gått ett år här i halmstad, var har tiden tagit vägen?
igår snackade jag och lina om dagen då vi flyttade hit, vi kunde inte sluta le då helt enket,,
vi engagerare mamma pappa jossi karin och kennet i flytten och jag och lina satt och softade med varsit glas vin och skruvade lite lätt.. aha. sen på kvällen blev det en himlans massa vin, hahah
sjukt kul1

men men, ha det bra
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0