ny vecka.

denna veckan kommer jag vara sjukt upptagen av allt pluggande inför tentan, såå sjukt trist, och svårt med för den delen. nästa vecka kommer även den se lika dan ut, om inte mer intensiv.
nu är det ju bara två veckor och 4 dgr kvar på denna terminen, detta första skolår efter gymnasiet.
vart har tiden tagit vägen. men det har varit det bästa skolåret ever måste jag säga (även att 3:an var sjuuukt bra med) men men, snart är det sommarlov, eller aa, lov och lov.. ska ju jobba, men på befa så det blir väl som förra sommaren, gillar mitt jobb faktiskt!

idag är det faktiskt exakt en månad kvar tills jag fyller 20, se på den!
då blir det party party för hela slanten.

men men, det var en liten uppdatering om detta.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0