nu jäääävlar är det krig.

har ni kollat på insider, på värsta grannbråken? nästa gång dom visar det kommer det vara jga och lina mot den jävla danska idioten som bor jämte oss.
idag plingade och knackade det i 15 min innan vi öppnade sen skäller han ut oss för att hans termometer är sönder. klockan HALV 8 PÅ MORGONEN. vanliga mönniskor sover då om dom har sovmorgon. idiot säger jag bara. för mer info se linaelin.blogg.se, haha mer utförligt.
men men. som sagt, det är krig. jag ska ta ett kort på han i smyg bara för att alla ska få se hur ful han är.

nu ska jag och lina snart ut till tylösand på en liten picknick, sen får man se vad som händer och sker. ngt trevligt blir det nog allt faktiskt!

aja, so long
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0