måndag

happ. en helg har spenderats i anderstorp och nu sitter jag här och väntar på att få åka hem, tåget går ju inte förräns kl halv 9.
skulle faktiskt åkt hem igår egentligen men hittade inte mitt bankomatkort och letade och letade så klockan blev visst en aning mkt asså. men mne

i torsdags var jag och carro chaffisar till harrys åt robin oc co.. herregud säger jag bara, att man skrattade haha!
men men.
fredagen var det jobb för min del hela dagen, helt ok faktiskt.. sen opå kvällen skulle carros föräldrar komma hit och hon hängde med och det blev en hel del vin och ngn shot hanns med me haha

lördagen var det segt att gå upp och jobba med tanke på att jag inte somnade förräns kl 4.. fy fan asså men men det gick ju fick iaf sluta en timma tidigare, kom hem och sov mellan två och halv 6.. sen var det bara att hoppa in i duschen och fixa till sej sen kom carro och förfesten var ett faktum. det var riktigt trevligt fast det bara var vi två. ses man inte så ofta så har man en hel del att säga.
sigges då, en hel del folk.. mer än vad man minns :S bravo lixom.
hade riktigt kul iaf..
hem och käka och sen sova.
söndagen spenderades framför de sista avsnitten av fashion house och jag höll på att dö asså. och sen blev jag lite lessen att det var slut. for ever. har faktiskt en liten crush på william chandler. haha, sjukt het.
på kvällen kollade jga och ag på a walk to remember och lipade ikapp.. sen kollade jag på lite grey's anatomy och lipade lite mer.. haha.
idag har jag pluggat pluggat pluggat..  och nu sk ajag snart åka hem då! gott ska det blir. har saknat kära lina faktiskt. e inte vana att vara utan varann så länge, haha!
hon kommer ju till och med kech möter mej på stationen. haha.

idag är det hbk-aik, och det ska jag spendera tiden till tåget med nu,
ha det bra.
ciao

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Allt väl? Halmstad ser jag att du hamnat i, pluggar du? :)

2007-05-23 @ 17:49:52
URL: http://alexandrabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0