ett år sedan.

för exakt ett år sedan satte vi i hp3a våra fötter på cypern idag.
fy fan va kul vi hade, sista resan, bästa resan, bästa klassen. man kunde inte begära mycket mer faktiskt
vi har nog aldrig haft så kul innan. vart har ett år tagit vägen?
barrunda, sol, bad, alla mäniskor, GRABBARNA GRUS, stämningen, hotellet, water world, krrrräääääffftttaaaa, all fest och sena nätter.
vad finns det att inte sakna? (möjligtvis fallet på carwash och världens största panna, haha)
shit vad man vil tillbaka, och jag saknar faktiskt min klass måste jag säga, vi hade det allt kul vi!
ayia napa2ayia napa           
ayia napa. waaant it. så sjukt kul hade vi!

men men. det var det de.

igårkväll var jag lina simone nora och filip på bio, spiderman 3.
sjukligt bra film, och JA jag grät lite faktiskt. hur kan man motstå?
jag och lina är allt lite småkära i harry faktiskt, sjukt het! haha.
trevligt värre var det iaf!

idag har jag varit i skolan och vi skulle ha en gästföreläsare. det visade sig att denna var en spansk lärare som verkligen inte kunde prata engelska. för att förstå vad hon sa fick man snabbt läsa skyltarna hon hade med sig, men det hjälpte inte speciellt mkt, för dom åkte bort lika fort igen. så måste nog säga att denna lektionen var helt onödig. hmmm?
nu sk ajag börja städa lite smått, i kväll kommer nora och simone och vi ska laga lite mat och kolla lite på tv, dom har ju ingen så det är deras bästa dag! haha!
men men, ha det bra.
ciaao.

Kommentarer
Postat av: Sneki

Fy faaaan ett år sen alltså :) :) ahahhaha vem kommer glömma din panna dagen efter :) när du somnade så gott på vårat rum :P ahahahahah ME MISS IT ALL!

2007-05-08 @ 16:38:50
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Ett år sen, känns som igår :D
We miss it som much :(

2007-05-08 @ 16:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0