äntligen fredag.

denna veckan har kännts som att den har varit typ en månad lång.
dels antagligen för att jag fick spendera en hel extradag i anderstorp och dels för att lina inte varit hemma sen ons och dels för att jag har plugg upp över öronen. där har vi ett par bra anledningar.
men nu är det äntligen fredag och jag kan koppla bort (för en stund) allt som har med juridik att göra, skönt!

nu har jag prec iaf kommit tillbaka från stan, mötte upp nora och simone. tjötade en hel del och fick förklarat för mej varför hela mitt hus skakade så i ons från kåren. Det hade tydligen varit ute (!) och dj hade med varit ute, det var nog därför jag hörde det så himlans väl! men men, good for you glen coco.

ikväll blir det utgång, som det alls inte skulle först, med camilla och nadja. möta upp camilla och sedan bär det av till nadja. så det är väl egentligen bara att hoppa in i duschen och fixa sig nu då.

imån är det lör, och då kommer det folk hit, och lina kommer hem som alla säkert redan vet vid detta laget men det är så sjukt trist att vara ensam hemma när man är van att inte vara det.

aja, have fun
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0