Världens längsta tisdag..

Helgen var galen, och då menar jag verkligen GALEN.
Det är nog inte en människa som skulle hävda ngt annat om dom varit med..

Fredagen började med plugg plugg plugg med lina och sara.
Sedan gick jag och lina hem till mig och vi bestämde oss för att gå ut. Vi grundade lite hemma(med hopp om att kvällen skulle bli hyffsat lugn) och drog sedan in till gastons. Dom första man ser där är såklart Camilla och Sissi. HAHA, shit vad peppade alla blir. Marcus var du där, men han hade vi bestämt träff med, haha!
Det slank ner en del där och sedan drog vi vidare till mårtensson. Där var det faktiskt riktigt mkt folk, noce som fan var det. Dansade till alla schlagerlåtar och fulade oss bland alla små människor, men det var nice! Sissi raggade för övrigt upp ett gäng killar till förfesten tills på lördagen, hahah. störtskönt måste jag nog säga, haha!
Men men, vi dansade och dansade, shit asså. Sen blir det efterfest hos först marcus och sedan camilla. Lina fick lite småbryt (men vi tycker fortfarande om dej) och som vi skrattade, hahahahahah.
Dagen efter vaknade jag upp efter att ha sovit på en fyrkant av soffan, riktigt illa asså, sjukt bakis som man är drar jag camilla och nadja till mc för lite käk. lina ville inte hänga med, jag hade nog retat upp henne lite smått, men det var ganska kul (väck aldrig den bjön som sover, bokstavligt talat). När vi kom tillbaka blev humöret bättre, sjukt överpeppade eller ngt alla tre, hahah, till och med lina ;) haha, men att vi skrattade åt allt.
Sen gick jag och lina hem, sov och käkade fixade oss och tillbaka till Camilla där det var melodifestivalförfest. Alla var riktigt på g fast vi var ute dagen innan, jag var inte så pepp till en början, men OM jag kom igång (inga komentarer). DEt var sjukt kul förfest iaf riktigt nice. Rätt låt vann, men andras var bra med. Oj vad vi dansade på camillas dansgolv, haha! Sen kom grabbarna från borås iaf och tiden gick. Sen åkte vi in till stan och mina kommentarer är nu slut.
Det var väl typ min helg det. Söndagen var jag sjuk hela dagen, eller jag väljer rättare sagt att kalla det så, det låter lite bättre. faktiskt.. men men.
igår gick jag upp till skolan var uppe med tuppen kl 7 (!) (vaknade förövrigt på soffan där jag och lina sovit den senaste veckan eller ngt, hahaha! Glöm aldrig att hon var helstirrig mitt i natten med, hon fatta nog inte vad hon sysslade med, haha, men kul hade jag åt det! men men, anyway.. hela dagen till ca kl 16 igår i skolan och samma idag, är helt slut i huvudet. Samma gäller för övrigt för morgondagen, och på torsdag är tentan. fy fan säger jag, det e inte kul. men det ska bli såååå skönt att den är över.

Och aleksandra, jaaa, det är hos maria i helgen ;) haha, ska du med?

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0