TENTAN ÄR ÖVER, det är numera min bästa dag!

yess, nu är tentan ÄNTLIGEN över fy faaaan vad skönt det är asså. alla tidiga morgonar och sena kvällar är nu över för ett tag frammåt.

gårdagen spenderades hela dagen i skolan, och då menar jag verkligen HELA dagen. från klockan 10 till 21 på kvällen, heldag eller vad. Vi tragglade in alla begrepp och budgetar och liknande samtidigt som jag satt och lyssnade på grabbarnas prat om kåren och hur mkt folk det skulle vara där och hur kul det skulle bli, det fick mej att bli lite tålmodig, men vet ni va? jag överlevde! men men, det var sjukt seg dag igår och jag har aldrig varit så seg som när jag kom hem. Då engagerade jag lina (som för övrigt hade diskat och städat, bättre sambo får man leta efter) och hon förhörde mej på mia saker, taaack :D jag var klar typ vid kl 01 och då gick jag och la mej och sov skööönt. Idag gick jag upp kl 7, kollade igenom pappera en sista gång och märkte att jag verkligen kunde det hela. skönt tänkte jag. Tog mitt pick och pack och gick till skolan och mötte upp de andra tjejerna och tentan började. När jag öppnade den fick jag se att det inte var ngn av de frågorna jag pluggade in igår typiskt, men jag kunde frågorna ändå, det var ju skönt det iaf! Som det känns nu gick det helt ok, är bara så sjukt lättad att den är över. Och när jag kommer hem, har som jag nämnde innan min kära och bästa sambo gjort grönsakssoppa som gräddet på moset. Herregud vad hon kan laga mat. Men hon påstod iofs att det var ganska enkelt med en kommentar typ, pg, det skulle till och med du kunna. hmm, tack? haha.. men då måste det vara lätt asså!
Men men, nu ska vi snart in till stadsbibblan och sätta oss lite, lina och malin ska fixa lite saker och jag själv ska plugga lite juridik, det e precis vad jag är sugen på en dag som denna, USCH.
men men, imån blir det nog lite tenta fest hos simone och c/o, alltid nice ju.
helgen vet jag inte hur den ser ut för övrigt men jag vet att nästa helg åker vi hem med simone och det kommer bli kalas asså!
kul för övrigt att jag har missat allti fint väder när jag suttit i skolan hela veckan och pluggat. nu kommer det nog börja regna igen eller ngt, men men, med min tur så!
kvällen blir sjuuukt lugn och jag ska inte tänka på ngt asså och imån ska jag sova uuuuut. gott ska det bli och det pinsamma är att jag redan ser fram emot det, ahha! sen ska jag möta upp malin så ska vi köpa pressent till våran lilla linis som fyller år på måndag. då ska jag nog baka en tårta faktiskt, och lite frukost på sängen. det e ju inte fel. haha! men men, det var nog allt för idag, annars återkommer jag antagligen senare.

so long.

Kommentarer
Postat av: frida johansson

Hej tjejen!

hoppas att allt är bra med dig ;)hur lever livet nere i halmstad?Bra hoppas jag.
KRam

2007-03-16 @ 16:06:13
Postat av: aleksandra

tack för en underbar kväll tjejen!! vi får göra om d snart..väälldigt snart :D

2007-03-18 @ 10:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0