onsdagens bravader och lite till.

i onsdags var det då dags för kåren igen, och jag kan inte säga annat än att jag var sjukt pepp redan då jag slog upp ögonen på morgonen, det skulle ju trots allt vara GRILLPREMIÄR!!

jag slingade håret på förmiddagen, och sedan mötte jag upp sara och vi gick in till stan och åt lite glass, gott gott:D efter det travade vi hem igen och jag städade iordning lite så.. sen kom lina och malin hem och vi började fixa oss och fixa iordning maten.
vid typ halv 7 kom grillmaestro filip, och grillarna var tända! haha, man kan ju inte säga annat än att jag har saknat lukten av grillning, haha! det kommer sådana sommarkänslor i det hela!
sen kom morgan (en tjej från canada), simone norah andy jari mauri oskar och vi skulle käka! riktigt gott var det!
sedan kom det lite fler folk och fotbollen drog igång. jag var såå peppad på matchen at tjag till och med tog på mej min sverigetröja dagen till ära! haha!
det hjälpte ju inte så vidare mkt, ILLA SVERIGE!
men vi var glada för det..
sen bar det av till kåren och där var det riktigt mkt folk asså, trevligt värre!
ingen efterfest idag inte, utan jag och lina går hem och lägger oss. se på den!
dagen efter mår jag kasst, jag menar verkligen KASST. usch.
men vi han med rätt mkt ändå under dagen, luncha i stan, äta glass och vara i tylösand, haha! det ni!

igårkväll hade ju uteserveringarna premiör med, det var meningen att vi skulle gå ut men jag pallade verkligen inte utan tog en kväll på soffan ist... det är ju verkligen mer eller mindre sommar här i halmstad nu nör dom har slagit upp portarna, så sjuukt nice.

idag ska jag iaf hem till aleks senare och sneki är ju redan där, så ska vi hitta på lite bus :) haha!

ut i solen var det ja!
ha det bra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0