onsdag hela dagen :D

yess, idag är det onsdag igen, riktigt trevligt!

igår var jag i skolan hela dagen, fick tillbaka mitt prov OCH JAG KLARADE DET, shit det hade jag inte trott
men men, på eftermiddagen kom linis hem iaf och senare lagade hon mat till mej, korv och mos (min faborit) mycket gott var det, jag tror hon ska få stå för den delen härdan efter! haha! jag gör ju bara fel och när jag gör det ger malin mej en utskällning. haha, så leave it to lina!
kvällen och natten fick jag spendera ensam, med gilmore girls, desperate och inter-valencia, då lina faktiskt var hos jonas. SJUKT bra initiativ lina!
själv somnade jag på soffan (tredje gången denna veckan) och vaknade där kl 7 och gick då upp till min goa säng haha.

idag gick jag till skolan kl 12 för att möta upp sara och marika för att gå igenom vårat arbete vi ska pressentera imån. Sedan gick vi till Q huset och hämtade lite saker, BAD IDEA! men men. soo over it!

idag e det som sagt onsdag och såklart blir det kåren i kv! det ska bli sjukt trevligt hoppas jag på, även att jag har skola kl 10 imån mend et kunde varit värre faktist..
men men nu börjar snart fashion house, sjukligt bra!

avslutar med en mkt bra låt för tillfället (numera gammal, men fortf sjukt bra!)

This is the end you know
Lady, the plans we had went all wrong
We ain?t nothing but fight and shout and tears

We got to a point I can?t stand
I ?ve had it to the limit I can?t be your man
I ain?t more than a minute away from walking

We can?t cry the pain away
We can?t find a need to stay
I slowly realized there ?s nothing on our side

Out of my life, out of my mind
Out of the tears we can?t deny
We need to swallow all our pride
And leave this mess behind
Out of my head, out of my bed
Out of the dreams we had, they ?re bad
Tell them it ?s me who made you sad
Tell them the fairytale gone bad

Another night and I bleed
They all make mistakes and so did we
But we did something we can never turn back right

Find a new one to fool
Leave and don?t look back. I won?t follow
We have nothing left it ?s the end of our time

Kommentarer
Postat av: Snäckan

du är utmanad :) kolla min blogg

2007-03-08 @ 18:44:07
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0