jaha, helgen var allt galen den, haha!

på torsdagen komm min kära vän anna och hälsade på. lina och jag som var sjukt bakis, det var bara att stiga upp. kåren för övrigt var SJUKT trevligt asså, verkligen.. jag och lina åkte in till stan på natten för att möta upp markus och festa vidare, sedan åkte vi hem till oss och sov.. anyway.. och såklart var anna peppad på kareokekvällen på måretensson så detvar bara att bli pepp igen.. hem till malin på förparty och sedan till mårtensson för att kolla på alla som gör bort sig.. mkt folk och mkt trevligt..

fredagen var jag i skolan för att göra ett arbete tillsammans med marika och sara i entreprenörskapen. Vi skulle intervjua en kille från ett företag. Och när han kommer, SHIT asså. det var nog den snyggaste människan jag sett asså! haha, men det gick bra och han var sjuuuukt trevlig!

senare på eftermiddagen städade jag och lina SJUKT mkt asså, det var verkligen behövligt.
sedan mötte vi upp alexandra på stationen och åkte hem till oss för film käk och massa snack!

på lördagen var det in till stan och träffade marcus för en lunch och han berättade om sina bravader från kvällen innan. galna människor..
sen gick vi hem till oss för att städa och fixa iordning oss och sen kom helsingborgarna! sjukt kul att träffa dom igen! riktigt trevligt var det asså! sen kom det fler och fler, bla simone nadja camilla och niclas. niclas stod för det skönaste under kvällen, sa till simone på knagglig engelska (simone är för övr. utbytesstudent från the aussie land) - I can have you & I love you, hahaha det var riktigt kul!
sen bar det in tills tan och gastons, längre kom vi inte haha! hem till oss allihopa för efterfest och sedan sov vi gott...
igår var jag och lina sjukt sega och låg på soffan hela dagen för att på sena kvällen gå till videomix för att hyra enfilm, det var min helg lite kortfattat det!

ha det bra folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0