helgen och födelsedagsfirande, haha!

happ, helgen började väl i fredags..
jag var sjukt seg efter tentan och torsdagen och sov i tre och en halv timma på em efter att vi varit i stan och käkat..
vid typ 8 beger vi oss till malin för ett glas vitt och drar sedan vidare till patriks hill och utbytesstudenterna, simone och c/o.. det var riktigt kul, spelade ett drinking game så det blev ju lite shots och man säger så, hahaha!
sen drog jag lina malin simone norah och johanna in till stan, riktigt nice. först blev det gastons såklart och där var verkligen INTE mkt folk asså.. sen kom marcus och anders och vi drog vidare. johanna och norah körde den skönaste iaf, vaknten bad om leg och eftersom att dom e från tyskland e dom inte vana att visa det så dom sa helt enkelt oh, we're german exchangestudents so we didn't bring our id. och vakten köpte det totalt, trode jag aldrig skulle funka, hahaha! riktigt kul var det!
men men, sen dansade vi i flera timmar iaf, haha!
sen skulle vi på efterfest hos marcus men han och malin sov redan iaf haha så det blev en taxi hem.


första bilden ligger simone jämte en avdäckad finsk utbytesstudent, hahaha, så kul var det.
andra bilden är det simone, norah och johanna
tredje bilden är lina malin och andry som spelar ett drinking game, haha
sista bilden är jag och lina som fular oss lite. men kul var det

lördagen då, SJUUUKT seg asså,
var itne sugen på att gå ut idag men hade ju  lovat..
var hos josefine kl 18,30, fast aleks trodde ju att det var 19.30, hahahah.
där drack vi lite drinkar och sedan åkte vi ut till mickedala hem till maria.. där var förfesten på full gång!
riktigt nice var det, hade bara träffat steff innan men man pratade på ändå.. det var riktigt trevligt.
sen stack vi in till stan och gastons såklart.. där träffade jag på sofie mked, det var kul.. satt och tjatade med henne och hennes kompis ett bra tag. sen kom lina malin nadja camilla och marcus med, haha.. och sen var det helt plötsligt PACKAT med folk..
sen kom min kära anna med.. och med sig hade hon camilla och aleck, det var riktigt kul asså!
vi fick faktiskt även champagne, bartenderna bara, från herrarna bakom er, HAHAHA.. man vet ju vad det betyder men det sket vi i, korkade upp, drack och skålade. nice som fan.
sen gick vi lite otippat till heat (?) som hade ngt bra tydligen, det var sjukt kul iaf, massa folk och så! rockade loss med anna och JÜRGEEEEEEN hahahahahah. så kul.
sen åkte vi hem och soov.

dagen efter var jag riktigt jävla seg. har ju varit en helhelg om man säger så..
gick och mötte lina, sen åt vi skönaste lunchen hahahaha. så kul.. segade på soffan hela dagen och spenderade som vanligt även natten där, hahahaha. usch.

idag var jag uppe tidigt för att gå och handla värsta brakfrukosten, min kära sambo fyller ju år!
gott som fan var det, och jag tror hon blev nöjd :D
ikväll ska vi fira henne lite så, malin simone andy norah och johanna kommer hit. då blir det tårta och kaffe
(no simone, no drinking today, haha!) vi ska fira ordentligt på ons ist:P haha

men men, nu ska jag hjälpa lina att städa, det är ju faktiskt hennes födelsedag och allt.
så, thats it for now then,
ciao

Kommentarer
Postat av: Aleksandra

ahahahahaha what.. va champagnen från killarna bakom..ja trodde d va killarna bakom baren dom menade..:D för d va ingen som tackade killarna som satt bakom oss :D

2007-03-19 @ 18:47:03
Postat av: Sneki

ahhahahahaha sicka töntar ni är :D ni tackade inte ens för flaskan säkert :D

2007-03-19 @ 18:58:22
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com
Postat av: Sneki

ahahahahah nu ska vi inte vara sånna :P hahaaah ingen av oss är blond förutom DU :P ahahahah ska du på vårmässan?

2007-03-20 @ 12:17:56
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com
Postat av: Sneki

gut gut :) syns vi där då :P

2007-03-23 @ 11:49:59
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0