helg :D

happ! då var det fredag idag igen, men inte riktigt helg ännu..

börjar med onsdagen då!
förfest hos oss, såklart, en mycket trevlig sådan med..
sedan bar det av till kåren, var ju inte hur mkt folk som helst men mkt kul folk ist!
även om man inte var skitsugen på att träffa en viss person var det nice ändå, och jag var trevlig, jaaa.
men men, mer dricka och tjat och sen slutade det i en efterfest hos filip.
jag lina filip och två random snubbar(?)
anyway.. sen slaggade jag och lina i malins lägenhet..

igår var det sjuuuuuuuukt segt asså, verkligen!
men vi begav oss hemmåt och slappade på soffan hela dagen..
lina lagade världens goaste mat åt mej, pannbiffar med sås och potatis! SJUKT gott, tack linis;)
vi somnade på soffan inatt igen och jag vaknade upp där kl 11,30 idag. well done lixom, haha!
men men, då hade lina dukat fram frukost och kokat kaffe och allt, det finns faktiskt en liten husmor i henne:P haha
sedan har vi även inledit "operation bli-av-med-tysk-barnfamilj-som-granne-dom-är-ju-inga-studenter" idag.
vi spelar sjukt hög musik i form av justin timberlake och my girl wants to party all the time, haha! mkt bas och så. vi får se hur länge dom stannar, det är ju ändå studentboende så dom får faktiskt skylla sig själva! så det så! haha.

men men, nu ska jag och lina till skolan, där vi möter upp sara och sätter oss för att plugga lite grann till tentan nästa vecka(!) usch, har lite ångest faktiskt, men det ska nog bli bra tror jag!
nu ska jag in i duschen!

so long suckers!

Kommentarer
Postat av: Aleksandra

va e d ja höörr?? fest hos maria nästa helg el??pöösss

2007-03-11 @ 12:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0