tisdag, fortfarande inte min bästa dag.

Jag var verkligen sjukligt trött när jag gick upp idag, ville verkligen sova vidare ett bra tag till.
Men upp och iväg till jobbet, där dagen såklart just den dag man inte ville gick sjukt fort, det är sällan att dagar går så fort som den idag. Men men, allt för att komma hem, right? haha.

Väl hemma, fortfarande inte min bästa dag.
Pratar med lina, och då blev jag faktiskt mycket gladare.

Dagens konstigaste händelse står nog ändå en person från västerås från.
jag skulle ringa lina, men slog en 6:a ist för en 3:a. ILLA. nej då, då kom jag till ngn sjukt pepp kille som hade värsta festen som var sjukt pratsugen eller ngt. Jag förklarade situationen, att jga var tvungen att ha tag på min vän (lina) och jag lade på. Två minuter senare ringde telefonen igen. Då var det den sjukt peppade människan igen. Och vad han tjatade. han var 21 år från västerås, hade fest och tyckte jag skulle komma dit. Hmm, nej tack? Jag avstår nog faktiskt detta. Sen frågade han om han fick ringa mej igen, men jag förklarade trevligt att detta var mina föräldrars hemnummer. Han sa okej, då ringer jag sen. Klick. Happ, vad gör man? Jag får väl engagera hela min familj till att inte svara helt enkelt, haha. vem vet, han kanske är värsta pedofilen eller massmördaren? Trust no one, haha. om någon ringer fel börjar ju jag inte direkt prata med den personen, men jag ska nog börja med det så att dom får känna sig lika chockad som jag gjorde, HA.

Ska nog upp till lina sen, slagga där, om det inte blir för sent, tycker bara att min mamma kan komma hem nu, faktiskt. Men men, hon kommer väl snart.

imån är det onsdag, tänkte innan på hur mkt jag saknar kåren och att det är onsdag en dag i veckan gör det inte bättre faktiskt. Men men, jobb står på planeringen, så även torsdag vilken blir sista dagen för denna veckan. Har fått ledigt fre och lör. GOTT. man får passa på medans man kan ju, haha. men men, fyller ju systembolager på tors så ngn typ av firande blir det väl hoppas jag, om inte annat är jag riktigt sugen på att dra ner till halmstad i helgen. men men vi får se hur planerna blir.

Ouh, glömde ju nästan faktiskt att berätta att min man Måns var på befa idag, lika snygg som alltid. Om man säger så så är han en sån kille som sitter på hjärnan tills nästa gång man ser han, så het är han. Sen gör det ju inte saken värre att han är så sjukt jävla trevlig heller. Han skulle nog min mamma gilla, ska nog ta hem honom och förvara han på ngt säkert ställe tror jag. Bra idé faktiskt.

Men men, det var nog allt för idag.
Nej det var det inte, bajen hade sån JÄVLA tur igår, fy fan vad vidrigt.
nu var det allt.
ciao!

Kommentarer
Postat av: sneki

ahahahahahahah är det så du skapar vänner :D ahahahahahhaahhaha

2007-06-13 @ 11:23:30
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0