SOMMARLOV!

ig¨r var det faktiskt min bästa dag!
sista tentan för terminen, det betyder sommarloooooov! sjukt gott!
vädret var hur bra som helst, HALMSTAD FIRADE 700 ÅR!!! det får man inte glömma.. typ 5000 pers på torget som hurrade. mäktigt, eller vad säger du lina? haha. alla var sjukt peppade iaf!
jag och lina mötte upp simone andi julian, en annan fransos och en amerikanare. gick till caféet och drack lite gott sen begav jag och lina oss hem och fixade oss för att sedan ta bussen till stan där vi mötte upp danger och vandrade vidare till patrikshill där det vankade fest. anna kom och joinade oss, kul:D
sen begav vi oss alla till mårtensson där det var kareokekväll, sjukt kul. alla (jag var med på ett hörn) sjöng och hade kul. men det bästa/värsta var när alla våra kära utbytesstudenter ställde sig och sjöng i've had the time of my life. kunde knappt hålla tillbaka faktiskt.
sen blev det lite efterfest och jag och anna åkte hem och sov sen. sjukt kul var det!

idag har jag absolut inte gjort ngt faktiskt. skönt har det varit. lina var hemma en snabbis med emil, haha, trevlig pojk måste ag säga. sen åkte dom igen, och jag blev återigen ensam. men har varit gott.

imån är det värsta dagen iaf, simone ska åka hem, vi ska möta henne på tågstationen och inte ett öga kommer att vara torrt. fy faan vad jobbigt det kommer att bli. usch, vill inte tänka på det. men vi ses ju snart igen!

bästa!
från gårdagen, sjukt kul. bästa människorna.

tylö
såhär gott hade vi det i tylö i tisdags. sjukt gott :) kul med, haha.
glömde förrästen lägga till att italienaren hade handväska på sig, HAHAHAHAH. heja hjea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0