snart måndag igen då..

Helgerna blir ju inte så långa när man jobbar i affär, eftersom att det är öppet på lördagar med, det är ju helt klart en nackdel faktiskt. Men det har varit en trevligt helg ändå.

i fredags grillade vi här hemma, sen gick jag upp till linis en sväng och vi cnackade en massa skit och skrattade ännu mer (speciellt åt linas roliga ljud) sjukt kul
det märks att vi inte hade sett varann på två (!) dagar, haha!

på lördagen jobbade jag ju då 1,5 h, inte speciellt jobbigt faktiskt.
sen åkte jag hem och lade mig på altanen och solade, sjukt gott.

sen var det iordningfix och sen kom carro och hämtade mej. Då bar det a mot gislaved till linda och enrico och hans kompisar. Det var faktiskt riktigt trevligt och jag har aldrig sett så mkt mat innan på samma gång, hahah (näst intill)
var hemma typ vid 12 så det var lugnt.

idag har jag endast ägnat mej åt solen, så det har inte hänt allt för mkt.
men men, imån ör det ny arbetsvecka.
sen fyller jag år med på tors. det ni, haha!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0