så vad onsdagen snart förbi med!

happ, alla problem är ur världen och det käns så sjukt bra asså. SJUKT bra.

ig¨r sov jag hos linis, vi tjatade och kollade på tv och lite så, sov riktigt gott, trots kuddarna (internt) haha, kul är det iaf. idag när jag vaknade var hon redan på jobbet så jag gick upp, stötte på en st peppad daniel, as alwas, haha. Sa hej till karin och leif och travade hemmåt...

sen var det då jobbet som gällde. Har varit lugnt idag, löst lite korsord, läst lite tidningar och susttit och fikat i solen, det är vad jag kallar jobb det! haha!

Imån är sista dagen på jobbet för denna veckan och på fredag bär det av till halmstad.
ska slinga mitt hår då med var det tänkt så att man är fin till midsommar och allt så sen..

men men, det var nog allt jag tänkte på för tillfället.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0