mittwoche

då var det onsdag nu.. veckan har gått fort.

Idag var det den segaste dagen i mitt liv att gå upp och jag funderade det första jag gjorde på att jag kan gå och lägga mej när jag kommer hem. Men det kan jag  faktiskt inte göra, då det är sjukt bra programm på tv i kväll.

Igår var jag hos lina när jag slutat jobba, vi kollade på tv och jag spelade tv-spel mot daniel, det var INTe hans bästa dag när jag vann, haha. dom har varit i italien ju, så kommer dom hem och bara tar kingsize-bädden från oss, det gillar jag inte då det verkligen är det skönaste stället jag sover på i hela världen.
Men snart åker ju mamma och dom med, gott ska det vara!

Till helgen ska jag och lina till halmstad, städa lägenheten, gå på after beach och utgång, NICE!

Nu ska jag kolla på lite one tree hill tills kl 20.

ciao.

Kommentarer
Postat av: lina

pernilla gustavsson, jag är inte glad åt att du sviker mej och tittar på one three hill ändå! tur för dej att detta är lite av min bästa vecka. ha ha

2007-06-27 @ 21:55:19
URL: http://linaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0